Escola del Parc
EDUCACIÓN

DOM BOSCO 4t

Compartir: Compartir en FacebookCompartir en TwitterCompartir en Google+Compartir por correoCompartir en PinterestCompartir en Whatsapp

El dia 14/03/18 els nens i nenes de 4t vam arribar a la casa de colònies Dom Bosco. Aquesta casa de colònies era un petit poble en el qual hi havia plaça i cada habitació d’aquella casa de colònies tenia nom, per exemple, ca la Rosa.

Allà hi havia un cementiri, en el qual, es trobaven  maquis enterrats. D’habitacions hi havia de grans i petites.

Quan els alumnes de 4t  vam arribar a la casa de colònies Dom Bosco ens vam trobar els monitors. Teníem 5 monitors: l’Anna, el Marc, la Carla, la Paola i el Micky. Tant uns com els  altres, eren divertits, carinyosos, etc.

MARIA P.

Les activitas que hem fet:

Els dies 14-15-16 de març vam fer activitats a la muntanya.

Vam fer: escalada a un arbre,escalada a una paret,cards,ponts,tirOlina i orientar-nos.

Aquestes activitats són les del matí i tarda que vam fer.

A la nit vam jugar:( sardinas en lata),(la bandera) i la disco.

NORA C.

ESMORZAR
El primer día van portar nosaltres el esmorzar. El segon día van esmorzarr torrades amb mantega o si voliem  amb  mermelada, galetes i un croasan, etc llet colacao… .

DINAR
El primer día vam dinar amanida de pasta, de segon plat hi havia hamburguesa  amb patates  fregides. El segon día vam menjar arros a la cubana i pollastre. El tercer día macarrons a la bolonyesa i de segon plat  butifarra amb patates.

BERENAR

Pa amb xocolata i galetes.

SOPAR
El primer día vam sopar sopa de fideus amb croquetes i amanida i el Segon día vam sopar pizza de bacon i fingers de pollastre amb patates .

POSTRES
El primer día Meló el Segon día Sindria i el tercer gelat.

EMMA
OPINIONS:
CLIQUEU LA FOTO PER VEURE L’AVENTURA….