
Promoció Econòmica
El Prat acull el Fòrum dels Ciutats amb Consell de Formació Professional
El 3 de juliol passat va tenir lloc al Prat la va reunir dels membres del Fòrum dels Ciutats amb Consell de Formació Professional de Catalunya.
Prop de 20 tècnics i tècniques municipals de de Mataró, Girona, Granollers, l'Hospitalet de Llobregat, Lleida, Rubí, Sabadell, Tarragona, Terrassa i el Prat és van reunir per compartir, entre altres punts de l'ordre del dia, el treball de l'orientació acadèmica i professional que és fa en els diferents municipis amb l'objectiu d'obtenir un model consensuat que reculli tots els punts forts detectats comuns.
La salutació va anbar a càrrec de la tinenta d'alcalde de l'Àrea d'Igualtat i Drets Socials, Pilar Eslava, qui va posar en valor la formació professional com a clau per impulsar els polítiques educatives i els polítiques activis d'ocupació, en què la qualificació professional apareix com un element estratègic.
Visita a l'Institut Illa dels Banyols
A continuació va tenir lloc una visita guiada a l'Institut Illa dels Banyols a càrrec del director del centre, Joan Cañete, per tal de conèixer els aspectes més destacats de la seva oferta formativa i dels amplis acords de col·laboració d'aquest institut amb empreses com Gas Natural, Nissan, Best i Iberia, entre altres.
El passat 18 d'abril és va signar a Mataró el conveni de cooperació i col·laboració del Fòrum dels Ciutats amb Consell de Formació Professional amb presència dels regidors i regidors de tots el municipis.
Veure més