
Escola del Parc
Projecte EL CINEMA a 2n A
Hola!
Aquest curs, els i els alumnes de 2n A van decidir que volien ser la classe del cinema. Així que, ens vam posar a treballar de valent i hem après moltes cuses en aquest projecte!
Primer vam fer un llistat de tot el que volíem investigar i vam començar fent recerca d'allò que era necessari per poder fer una pel·lícula. Després, vam investigar quins eren els objectes més emblemàtics del cinema i ens ho hem explicat els uns als altres. També, hem après molt sobre la història del cinema i llaura ja sabem qui eren els germans Lumière o què vol dir cinematògraf, per exemple. Vam seguir investigant sobre els efectes especials, curiositats del cinema, el cinema antic i també sobre com podien fer pel·lícules on és barregen dibuixos i actors reals. A partir d'aquí, vam descobrir la famosa pel·lícula de Space Jam i l'hem vist tots junts a la classe. Ens ha agradat molt!
Hem treballat per grups d'experts i també ens ho hem passat d'allò més bé fent un kahoot de preguntis amb els tauletes!
A més, per decorar la nostra classe hem compartit els nostres pel·lícules preferides en uns dibuixos i també hem fet una garlanda de cartutxos de crispetes.
En resum, ens hem convertit en uns grans cinèfils!!!
Voleu veure algunes dels fotografies de tot el procés? Entreu i mireu!